eu am chef.

ca sa stii..

vineri, februarie 29, 2008

Lucruri pe care trebuie sa le fac inainte sa mor:


Eu nu mor pana cand nu :




- ma mai duc odata in gradina botanica cu bacalu, maria, flavia si nasty la satanisti.


-stau trei luni legate la mare, fara cazare.


-intru in coma alcoolica.


-invat rusa.


-citesc toata mansarda.


-regasesc scrisorile de dragoste a lu' taica-miu din liceu.(primite de la niste gagici)


-imi fac un tatuaj.


-fac bungee jumping.


-sar cu parasuta.


-imi gasesc super-puterile.


-construiesc o casa.


-ma duc intr-o jungla si rapesc o maimuta !-pe care o sa o ingrijesc si o sa o mangai pana o sa mor.


-ma duc la un concert Dresden Dolls.


-moare strabunica ca sa ii fur banii.


-imi cumpar un minolta pe film cu banii furati de la stafida de strabunica-mea.


-beau johnny walker green label.


-dau bani falsi de pomana.


- sparg o banca.


-aflu cine m-a mintit.


-ii omor.



O sa va saturati de mine.





Un comentariu:

sebastian spunea...

toti te-au mintit
joaca-te cu glanda pineala :)