eu am chef.

ca sa stii..

miercuri, februarie 27, 2008

Despre Sadicul din noi.



Numai gandul ca nu stii care este limita, nu stii cat poti sa apesi, sa strangi, sa zgarii pana cand Celuilalt ii apare o urma de durere pe fata, cand geme sau cand pur si simplu isi inchide ochii este satisfacator.

Sadicul din noi cere sa vada. Sa vada cum Celalalt se muleaza pe propria noastra piele si se potriveste aproape perfect, umpland golurile din noi, curgand pe langa si scurgandu-se lasciv, picurand sacadat.

Sadicul din noi cere sa creada. Sa fie dezamagit.

Sadicul din noi cere sa fie atins. Sa aiba urme.

Sadicul din noi cere sa aiba curaj. Sa fie acuzat.

Sadicul din noi cere sa fie observat.

Sa radem de el.

Sadicul din noi cere sa fie iubit. Sa...

Sa radem de el.




Eu i-am dat Sadicului din mine ce mi-a cerut.

Tu?

2 comentarii:

Anonim spunea...

Suzana, mi-ai furat banana da-mi inapoi bananaa nu mai e banana unde e bananaaa ??

sadico.

ma mai cheama si maria. spunea...

nebuno.