eu am chef.

ca sa stii..

miercuri, februarie 13, 2008

El III


Greu, plin, imbacsit, sufocant, dulce, aristocrat, parfumul ei era perfect pentru vremea asta. Purta parfumul asta pe orice vreme de fapt. Era perfect cand era soare si batea vantul, era perfect cand ningea si avea nasul rosu si era perfect cand ploua si i se incretea parul. Parfumul ei facea vremea perfecta si iata ca il lasa si azi in urma ei pe Calea Mosilor. Suna telefonul.



"Da, Victor, unde esti? Eu aproape am ajuns... Bine, eu te astept inauntru, da?...Pa...pa..."



Intra in cafenea, se aseza la o masa de doua persoane, chelnerul ii aduse meniul.












Vine Victor, o pupa pe obraz, discutii plictisitoare, se epuizeaza subiectele, se golesc cestile.



Se uita unul la altul si gandesc.






Minutele lor se masurau in ore.


Ana: De ce m-ai chemat?

Victor: Ca am... nu... n-am avut niciun motiv anume. Special adica.

Ana: Vreau sa plec. Nu poti sa-mi faci decat rau asa.

Victor: Ce iti fac? Ce ai? Pleaca daca vrei, plec eu, lasa, tu termina-ti cafeaua.

Ana: Hai sa vorbim, da? Spune-mi exact ce ai in cap. Ramai doua secunde, nu fii incapatanat, ramai putin si spune ce vrei... plecam mai incolo... vreau sa spun nu-mi place locul asta...stai, de ce faci asa?

Victor: Pa.

Ana:Bine ! Du-te dracu, pleaca. Sa-mi dai tigarile inapoi.


Da, chiar a plecat. Pur si simplu a plecat. Si nici nu i-a dat tigarile inapoi, in caz ca va intrebati.








Victor = Un turbat.


Sub ifosele lui se ascunde un impatimit al Nefericirii.

Fericirii i-a rezistat de cateva ori, insa Nefericirea l-a doborat de fiecare data.

Nu-si iese din fire decat pentru a reveni la sine cu furie, ca un agresor al propriei minti.



Stiti ce? M-am saturat de "domnisoare carmen" ! Proastelor! Din postul urmator schimbam foaia.

Un comentariu:

Anonim spunea...

super originala poza de la profil. Noroc ca am vazut marimea completa;)):)