eu am chef.

ca sa stii..

vineri, februarie 22, 2008

din lipsa de ocupatie:

Fac asta:



2Pac_Makaveli Bratis: ciao...
2Pac_Makaveli Bratis: cf ?
My Name Is Roxena: pa
2Pac_Makaveli Bratis: pa?

dadu: ce faci
My Name Is Roxena: caut poze cu satana

dadu: tu cum ai vrea sa mori?
My Name Is Roxena: ma arunc intr-o mare sarata
dadu: asta nu te omoara
My Name Is Roxena: pai nu mai respir
dadu: doamne...deci n-as vrea sa mor asa
dadu: mai bine dracu
dadu: infarct in timp ce fac sex
My Name Is Roxena: NOT

dadu: can i see?
My Name Is Roxena: nu.
dadu: bitch
My Name Is Roxena: celelalte doua sunt confidentiale
My Name Is Roxena: whore !
dadu: i am
My Name Is Roxena: strumpet !
dadu: acum ti-ai intrat in mana
dadu: ?
My Name Is Roxena:
My Name Is Roxena: slut !
dadu: easy girl
My Name Is Roxena: prostitute!
dadu: iejitza
My Name Is Roxena: ce?

My Name Is Roxena: la 8 ma duc sa ma uit la televizor cu fratimiu
dadu: la ce?
My Name Is Roxena: la hbo
dadu: sau sunt eu foarte naspa...ceea ce e mult mai plauzibil
My Name Is Roxena: nu.
My Name Is Roxena: pentru ca daca erai foarte naspa iti spuneam ca incepe filmul in 2 minute.
dadu: asta ma face doar naspa

Deceneu BC: roxana terbuie sa incetezi sa asculti melodii dinastea
Deceneu BC: o sa o iei razna intro zi
My Name Is Roxena: che cheres?
My Name Is Roxena: CANGEEEEEEEE
My Name Is Roxena: mai boule
Deceneu BC: taci vaco! am treaba

My Name Is Roxena: ma boule
Deceneu BC: spune
My Name Is Roxena: nimic

My Name Is Roxena: alo, cange?
Deceneu BC: da
My Name Is Roxena: BOULE
My Name Is Roxena: de ce nu raspunzi?>:
Deceneu BC: that's all you can say, that's all you can say, that's all you can say, that's all you can say, that's all you can say,

My Name Is Roxena: unde esti?
Deceneu BC: la varmiu in braila
My Name Is Roxena: aolooo
My Name Is Roxena: doua putze blege
Deceneu BC: de unde stii tu ma?
Deceneu BC: daca ii dai un pupic e mai ceva ca betonul
My Name Is Roxena: beeey putza cu cine vorbesti tu aici?
My Name Is Roxena: ia vezi
My Name Is Roxena: ca te dau cu capu de tabla
My Name Is Roxena: la stoe in ora


My Name Is Roxena: mai porcupine
My Name Is Roxena: am facut cumva noi la info cautarea secventiala?
Deceneu BC: no idea
My Name Is Roxena: ai habar de info sau nu?
Deceneu BC: intrebarea e retorica

Deceneu BC: cred ca mai am o gaina in frigider
My Name Is Roxena: osul de la gat
My Name Is Roxena: il iei
My Name Is Roxena: jumoli carnea de pe el
My Name Is Roxena: si il speli cu o periuta fina
My Name Is Roxena: si cu detergent
My Name Is Roxena: si GATA
My Name Is Roxena: asta e usor ca paula aduce molii
Deceneu BC: carnea sa o jumulesc?
Deceneu BC: sa ramana doar osul?
Deceneu BC: ce e asta film horror?
My Name Is Roxena: da prostule !
My Name Is Roxena: doar n-oi veni cu carnea pe os
My Name Is Roxena: numai osul
Deceneu BC: pai si faci colier din asta?
My Name Is Roxena: dadadada
Deceneu BC: inseamna ca trebuie fiert capul!!

Deceneu BC: doamne mare tie gradina
My Name Is Roxena: grabeste-te
My Name Is Roxena: haiii
My Name Is Roxena: ai mai gasit?
Deceneu BC: daaa
Deceneu BC: un gat de vreo 4-5 cm
Deceneu BC: si picioarele
Deceneu BC: sunt bune si alea?
Deceneu BC: arata misto picioarele
My Name Is Roxena: facem cercei din picioare
Deceneu BC: le pun acum la fiert

My Name Is Roxena: cange
Deceneu BC: roxana
My Name Is Roxena: nimic

Deceneu BC: bun, hai ca am treaba
My Name Is Roxena: besi
My Name Is Roxena: o sa mori in iad
My Name Is Roxena: calcat de copitele dracilor

Deceneu BC: sper sa iti manance yeti picorul! distractie placuta


Deceneu BC: Xena din ce asculta maine la psiho?
My Name Is Roxena: din MEMORIE
My Name Is Roxena: nu stiu nimic mai mult
My Name Is Roxena: asa mi-a spus data trecuta
Deceneu BC: tanc iu
My Name Is Roxena: se spune senchiu analfabetule !
Deceneu BC: nou! its nat senchiu, its tanc you
Deceneu BC: la naiba
My Name Is Roxena: itz MA-TA
Deceneu BC: nu vrei sa o lasam pe mama in afara discutiei?
Deceneu BC: vad ca esti foarte interesata de persoana ei, nu vrei sa o cunosti?
My Name Is Roxena: NU

My Name Is Roxena: you schnook !
My Name Is Roxena: http://cinevreauio.blogspot.com
My Name Is Roxena: na
My Name Is Roxena: si citeste
My Name Is Roxena: boule


bobby: de ce ne fute cange?
My Name Is Roxena: pentru ca asa ii ordon eu


My Name Is Roxena: frate
My Name Is Roxena: ma intreb sanziana
My Name Is Roxena: numai tie iti arat partea asta de nenorocita si ma intreb de ce nu pleci de langa mine
Sanzi: pt k eu stiu partea asta nenorocita a ta, si am ajuns so iubesc cuaie...

Sanzi: DAK INTRA ROXANA, DE FAPT E MASA DECI SHHHHHHHHHHHHH!!

Vlad: ne spovedim?
Sanzi: eu nu
Vlad: ai pacatuit cu gandu?
Sanzi: pfttttt numa?
Vlad: pai de futut nu te-ai futut k aflam
Vlad: se zdruncina odata pamantu
Vlad: din temelii
Vlad: un vuiet enorm
Vlad: o lumiiiina alba asa
Vlad: k o flama
Vlad: flash bang
Vlad: si ziceam ie clar
Vlad: s-a futut sanzi
Vlad: porma toate lucrurile reveneau la normal
Vlad: uite de ex cand s-a futut *&($%^ ~_++&#%#&
Vlad: nu s-a simtit nimik
Vlad: urlau lupii in padure
Vlad: tipa mierla-n colivie
Vlad: asa futai n-o sa mai fie

Sanzi: ba
Sanzi: stiai k unele antidepresive pot genere orgasme spontane?
Sanzi: io ma duc sami iau pastilele

Sanzi: bobby: ou... ou.. ok.. bobby: sooo, wanna go out tomorow?
Sanzi: cuaie......
Sanzi: dumnezeule mare si sfant))))))))))))))))))))))))))))))))00
Sanzi: bobby:: sry, to much beer for me
My Name Is Roxena: maica precista sfanta magdalena isuse si toti arhanghelii si satana si toti dracii si toti copiii satanei facuti impreuna cu satan si toti diavolii si toti dumnezeii si toate duhurile si tot raiul si tot iadul si bobby !!!
Sanzi: hai frt............. ce dumnezeu
Sanzi: bobi a baut 3 beri

Andrei19si toate cristelnitele si anafurele si pamatufurile si enoriasele si evangheliile si candelele si cadelnitele si pasca si boboteazele mamilor mortilor si decedatilor mamilor lor...
Sanzi: multam cuaie
Andrei19 : n-ai pt ce ovare

Sanzi: sento hesus
Sanzi: ma pus dogaru sati zis k esti handicapata si sa te duci in pula lui si sai manaci pula
My Name Is Roxena: spune-i ca nu il cred.

Sanzi: cum sa asc black borat si sa zici k esti o DIVA?
My Name Is Roxena: mare e gradina ta doamne

My Name Is Roxena: tai oameni?
matei: am taiat
matei: da n-au comentat

matei: *throws a cookie*
My Name Is Roxena: *catches cookie*
matei: *forces her to eat*
My Name Is Roxena: *kicking his balls*
matei: no fair

matei: mi-a zis una azi
matei: ca e de-acord cu mama
matei: ca cica sa ma tund
matei: like: wtf
matei: get the fk out bitch
matei: MY HAIR
matei: NOT BRITNEYS

vlad m: hai la rasnov
My Name Is Roxena:
My Name Is Roxena: tre sa plecam din bucuresti cat mai repede
My Name Is Roxena: cu prima ocazie

vlad m: c a zis mama ta?
vlad m: ieri
vlad m: ?
My Name Is Roxena: m-a intrebat care e faza cu rasnovu
My Name Is Roxena: si i-am spus
vlad m: ))))
vlad m: si c a zis?
My Name Is Roxena: ca ati cautat "prostituate"

Stan Ion: roxeno
Stan Ion: ma fut
Stan Ion: pe days
Stan Iot: girl
Stan Ion: de
Stan Ion: barfit
Stan Ion: hai al patinoar
Stan Ion: pana mea
Stan Ion: merem cu totii
Stan Ion: esti nebun

Stan Ion: vezi
Stan Ion: ca din cauza
Stan Ion: ta la rev
Stan Ion: nu am mai avut ce sa beau
Stan Ion: si era sa ne suparam
Stan Ion: rau

EU vlad: roxana ai murit?
My Name Is Roxena: a murit ma-ta nu roxana
EU vlad: ma duc sa vad daca a murit mama
EU vlad: brb

My Name Is Roxena: ce faci ba?
maria costa: vbesc ce plm
maria costa: mi e lene
My Name Is Roxena: bun
My Name Is Roxena: si inafara de asta?
My Name Is Roxena: in substrat?
maria costa: mie vine sa ma caac


mihai: cnd ne vdem si noi odata dak e?
My Name Is Roxena: n-am chef sa te vad


My Name Is Roxena: imi era doar dor de propozitiile tale, care speram sa nu fie asa idioate.
My Name Is Roxena: sau negativiste doar.
Miruna Mimi: scuzati
Miruna Mimi: azi avem propozitii idioate
Miruna Mimi: maine avem homari
Miruna Mimi: termian cu atitudinea sta de profet
My Name Is Roxena: sunt doar simpla.
Miruna Mimi: bine,moise.
My Name Is Roxena: am o atitudine simpla, neimplicata, gretoasa, antipatica si parca totul in jur ma lasa rece
Miruna Mimi: observ
My Name Is Roxena: si asta e una din cele mai bune pase ale mele
Miruna Mimi: atunci esti o persoana oribila.
My Name Is Roxena: adica acum e momentul sa vorbesti cu mine
Miruna Mimi: asta fac.
My Name Is Roxena: nu chiar oribila.

Miruna Mimi: si vrei a stii cati muci sunt dupa pat?
My Name Is Roxena: nu.

My Name Is Roxena: ideea e ca daca tu mergi pe strada si un capac de canal se uita la tine si iti vorbeste si iti spune ca tie ti s-ar potrivi o rochie portocalie tu a doua zi ti-ai lua 10 rochii portocalii pe 5 modele
Miruna Mimi: da.exact asta as face.

My Name Is Roxena: ce faci?
Miruna Mimi: ma gandesc.
My Name Is Roxena: la?
Miruna Mimi: am stofa de curva
My Name Is Roxena: de ce?
Miruna Mimi: asa.
Miruna Mimi: auzi.
Miruna Mimi: de fapt.am o nevoie.
Miruna Mimi: de ceva nou
My Name Is Roxena: material?
Miruna Mimi: nu
My Name Is Roxena: spiritual
Miruna Mimi: da..

Miruna Mimi: boooon
Miruna Mimi: mai e cineva?
Miruna Mimi: analizam si cazul celui-care-nu-trebuie-numit?
My Name Is Roxena: nu
Miruna Mimi: de ce?
Miruna Mimi: insemana ca il excludem?
Miruna Mimi: ii dam un sut in fundul lui cel slabit?
My Name Is Roxena: daa
Miruna Mimi: boon.

Miruna Mimi: ce faci
My Name Is Roxena: un cacat
My Name Is Roxena: tu?
Miruna Mimi: o diaree

Miruna Mimi: roxana?tu esti acuma multumita?
My Name Is Roxena: nici pe departe
Miruna Mimi: dar?
My Name Is Roxena: dar nimic
My Name Is Roxena: maine ma duc sa-mi fac vaccinu
Miruna Mimi: si te doare?

Miruna Mimi: de ce plangi?
Miruna Mimi: roxana?
My Name Is Roxena: de urat


Miruna Mimi: ce obsedat libidinos.,
Miruna Mimi: e ca unul din copiii aia acare merg acasa la tata
Miruna Mimi: si-i zic ca ..
Miruna Mimi: "tata sunt virgin”:
Miruna Mimi: si tasu le trage o batuta
Miruna Mimi: e un om atat de disperat dupa un vagin..
Miruna Mimi: atat de....
Miruna Mimi: primitiv.atat de limitat.
Miruna Mimi: atat de.
My Name Is Roxena: jegosu dracu
My Name Is Roxena: imputit
My Name Is Roxena: scarbos
My Name Is Roxena: ma duc
My Name Is Roxena: afara
My Name Is Roxena: sa vomit.

My Name Is Roxena: asa miruna
My Name Is Roxena: idioato
My Name Is Roxena: fa ceva cu tipu asta
My Name Is Roxena: si lupta-te pentru el neghioabo

Miruna Mimi: i-am dat deny.
My Name Is Roxena: DE CE CACAT????
Miruna Mimi: nu stiu
My Name Is Roxena: DE PROASTA
Miruna Mimi: nu stiu
Miruna Mimi: pentru ca a fost totul previzibil
Miruna Mimi: simplu si s-ar fi sfarsit

Miruna Mimi: eu am sa fiu fericita intro zi
My Name Is Roxena: nu
My Name Is Roxena: nu o sa fii

Miruna Mimi: de ce ai fost azi suparata?
My Name Is Roxena: de proasta ce e lumea
My Name Is Roxena: si urata pe deasupra

Miruna Mimi: inca mai am crize de plans..
Miruna Mimi: dar...mi-e bine.
Miruna Mimi: sunt ciudata rau?
My Name Is Roxena: da.
Miruna Mimi: cacat.


Miruna Mimi: si nu esti goala.
Miruna Mimi: esti plina de cacat.
Miruna Mimi: nu am vrut sa fac o gluma
Miruna Mimi: am vb chiar serios.
Miruna Mimi: esti rea.

My Name Is Roxena: ai cumva marijuana?
Alex: nu
My Name Is Roxena: bine.
My Name Is Roxena: ai cumva o maimuta?
Alex: nu am
My Name Is Roxena: esti inutil atunci.
Alex: nasol

vance: cred ca se uita prea mult la desene
My Name Is Roxena: nu
My Name Is Roxena: nu se uita
vance: ah
vance: atunci e si mai grav

horia: damn
horia: si io care aveam o canapea din canepa la campina
horia: si am aruncat-o
horia: faceam bani buni



My Name Is Roxena: ce cacat vrei?
horia: dojdemii
horia: te roooog
My Name Is Roxena: pentru ce?
My Name Is Roxena:
horia: prezervative


My Name Is Roxena: a zis ceva de mine?
Sebby: da
Sebby: la engl a zis:
Sebby: " sai spuneti roxanei ca sunt foarte dezamagita era un copil model"
Sebby: la antre a spus
Sebby: "sai spuenti roxanei ca o ascult era cea mai buna din clasa sunt profund dezamagit de atitudinea dansei"

rizea nicolae: ROXENA!!!!!!
My Name Is Roxena: DAAAAAAA
rizea nicolae: ba spune-i lu paula cand e beata sa nu mai intre p mess

My Name Is Roxena: ce ochi de urs panda ai
sonia Patricia: i will shit on you
My Name Is Roxena: shit on meeeeeeee

sonia Patricia: maine vi la info da?
My Name Is Roxena: MAINE????
sonia Patricia: da asa mi-a zis paula
My Name Is Roxena: maine sau joi frate??
sonia Patricia: maine e joi
My Name Is Roxena: ce ma?
My Name Is Roxena: hai da-te dreacu
My Name Is Roxena: azi e marti faaa strambo
sonia Patricia: nu strumpet
sonia Patricia: e miercuri
My Name Is Roxena: esti proasta???
sonia Patricia: si eu credeam k e marti
My Name Is Roxena: asta inseamna ca am dormit o zi intreaga???

sonia Patricia: coiae anghel dumitru
sonia Patricia: nu mia e VIRGIN!!!!!!!!!!
sonia Patricia: cum coaie
My Name Is Roxena:
sonia Patricia: pe bune
sonia Patricia: ??????????
sonia Patricia: mama ce smecher
My Name Is Roxena: mama tu vorbesti serios???
My Name Is Roxena: OMEGE
sonia Patricia: wtf
sonia Patricia: jesus christ
sonia Patricia: !!!!!!!11
My Name Is Roxena: maria MAGDALENAAA
sonia Patricia: sfinte spaghete
sonia Patricia: si tortelinii
sonia Patricia: ce se intampla

sonia Patricia: bah coite u te-ai intrb vreodata
sonia Patricia: dc exista asta =)) si nu exista
sonia Patricia: unu kre plange
sonia Patricia: si se tavaleste pe jos
sonia Patricia: ?
sonia Patricia: dc?
My Name Is Roxena: :-??
sonia Patricia: poate eu vreau sa ii arat cuiva k plang de ma tavalesc pe jos

sonia Patricia: dak nu e coca atunci ce e?
My Name Is Roxena: k inseamna ketamina vaco
My Name Is Roxena: KETAMINA
My Name Is Roxena: proasto
sonia Patricia: a da mah

sonia Patricia: bah...radem glumim dar noi trebuie sa distrugem sistemul
My Name Is Roxena: hazarduos

paulinnneeeeee: bahhhhhhhhhhh tu maine ce planuri ai?
paulinnneeeeee: faci si tu sarmale si carnatzi ca sanziana?
My Name Is Roxena: n-am mancameai pulicica
My Name Is Roxena: nu
My Name Is Roxena: va fac cinste


My Name Is Roxena: unde mergem?
paulinnneeeeee: sa ne imbatam.
My Name Is Roxena: hai intr-un loc unde n-am mai fost
paulinnneeeeee: peii mergem la o carciuma de boschetari
My Name Is Roxena: hai intr-un loc unde n-am mai fost
My Name Is Roxena: hai intr-un loc unde n-am mai fost

paulinnneeeeee: si miam facut unghiile la mana dreapta un mov pula mea si la mana stanga sunt roz si mam dat cu ruj pe buze
paulinnneeeeee: si mam dat cu creion la ochi
paulinnneeeeee: am facut curat si miam pus pe birou corpu meu in miniatura ala de la tine

paulinnneeeeee: pe malu rosu
paulinnneeeeee: sa intalnit baba cu moshu
paulinnneeeeee: ce ai baba in chiloti?
paulinnneeeeee: o pisica cu mustatzi
paulinnneeeeee: ce ai mosulen izmene?
paulinnneeeeee: un ciocan cu 2 gheme
My Name Is Roxena: de unde ai luato??
paulinnneeeeee: mia ziso emil

paulinnneeeeee: da ma simt prost k am borat. dar de la vin nam borat in viatza mea. da mia oferit o ciunga dupa aia. da nici nu prea mancasem inainte si nush. mia venit pe gatuletz
My Name Is Roxena: hai pisiii
paulinnneeeeee: pe mine ma mai cheama si giorgiana.

vlad: bah roxana
vlad: am luat carnetu
vlad: pricepi?
My Name Is Roxena: bag pula-n carnetu tau
vlad: te calc cu masina

vlad: ma duc sa ma cac
vlad: ureaza-mi ceva
My Name Is Roxena: cacare tare

vlad: tie iti vine sa te caci in ea de viatza asa de dimineatza?
My Name Is Roxena: da
vlad: am crezut ca am eu ceva

vlad: doooamne poza cu sanzi
vlad: ie de speriat copiii kre nu-s cuminti
My Name Is Roxena: )
vlad: sa mor
vlad: daca as fi fost mic acu
vlad: as fi izbucnit in plans
vlad: roxana
vlad: ce inseamna tzatza-bec?

vlad: la fel cum ie discutabil daca sa fi gay ie o boala
My Name Is Roxena: e
vlad: o fi
vlad: yo nu pot sa cred totusi
My Name Is Roxena: e genetica
vlad: k daca bagi un gay intr-o camera cu 3 pizde mai ie gay cand iese
vlad: ie inacceptabil

vlad: ai vazut mah roxano c-a nins?
My Name Is Roxena: da
My Name Is Roxena: eram pe strada si mancam fulgii
vlad: ce gust au?
My Name Is Roxena: de frigider
vlad: romanesc?
vlad: d-al lu bunica
vlad: arctic d-ala?
My Name Is Roxena: pana mea
My Name Is Roxena: nu
My Name Is Roxena: cred ca d-ala mai scump
vlad: ce pula mea ai mai facut azi?
My Name Is Roxena: o laba
vlad: cui?
My Name Is Roxena: vietii
vlad: si si-a dat drumu-n gura ta?
My Name Is Roxena: si am si inghitit.

vlad: acu ce facem?
My Name Is Roxena: date cu capu de veceu
vlad: sparg veceu dreaq

vlad: roxana iti plac copiii?
My Name Is Roxena: cat de mici?
vlad: hmmm
vlad: cat de mici iti plac?
My Name Is Roxena: numi plac mici
vlad: la 7 ani?
vlad: asa cand apuca sa invetze injuraturi?
My Name Is Roxena: nu
vlad: la 10 ani?
vlad: sau la pubertate?
vlad: sau la facultate?
My Name Is Roxena: pe la 15 ani
vlad:cum iti plac?
vlad: copti sau prajiti?
My Name Is Roxena: prajiti

vlad: tare
vlad: bomba jurnalistica
vlad: vitriol
vlad: o sa scriu un articol despre sanzi
My Name Is Roxena: asa sa faci
vlad: in ziaru lu Vadim
vlad: Tricolorul

vlad: bem?
My Name Is Roxena: da
vlad: rasp asta m-a sarit din schema
vlad: nu era in plan
My Name Is Roxena:
vlad: dezastru-n creiere

vlad: exista prezervative cu gust de pula?
My Name Is Roxena: logic ca nu
vlad: dc?
My Name Is Roxena: de ma-ta
vlad: de maicamea poti sa ma injuri cat vrei
vlad: sa-si ia singura apararea
vlad: ca-i mare

vlad: bah mare te-ai facut si tu
vlad: si ce tolomaci eram cand vb pe mirc
My Name Is Roxena: offff
vlad: pula mea
vlad: 17 ani...
vlad: porma 18...
My Name Is Roxena: tz tz tz
vlad: si la 18 esti alta mah
vlad: iti bagi pula-n toti
vlad: de sus
My Name Is Roxena: de ce?
vlad: esti liber

vlad: ie program artistic maine?
vlad: se bea?
My Name Is Roxena: daaaa

My Name Is Roxena: vezi ca sanziana are orgasm momentan
vlad: spontan?
My Name Is Roxena: da
My Name Is Roxena: pula mea
vlad: de ce?
My Name Is Roxena: de dude
vlad: verzi?
My Name Is Roxena: albe

vlad: roxana
vlad: vreau in bratze la tine
My Name Is Roxena: du-te dracu ca n-am chef sunt suparata
vlad: de ce?
My Name Is Roxena: ca ma plictisesc
My Name Is Roxena: si mi-e foame
vlad: pai uite
vlad: ma scarpini in cap
vlad: si iti zic o poveste in timpu asta
vlad: porma jucam table
vlad: si bem
vlad: si iar jucam table
vlad: si iar bem
vlad: pana uiti de tot
My Name Is Roxena: n-ai paduchi nu?
vlad: n-am
vlad: daca aveam ii dadeam la restaurante d-astea specifice chinezesti
vlad: mah roxana
vlad: noi suntem ultimii mohicani

vlad: roxana
My Name Is Roxena: da
vlad: yo nu mai pot
My Name Is Roxena: mori
vlad: mi-a crepat pielea sub limba

vlad: craciun fericit hidroxanaaa

My Name Is Roxena: pai nu ma lasa ma maica-mea
vlad: cum frate?
vlad: cu stilou INOXCROM luat din plazza o omoram

My Name Is Roxena: si-am ras de m-am cracanat
vlad: sanzi ie cracanata chiar
My Name Is Roxena: aaaoleu
My Name Is Roxena: saracuta
My Name Is Roxena: de ce?
vlad: asa zicea orik

vlad: roxana
vlad: ce ti-ai dorit tu toata viatza
vlad: si n-ai primit
My Name Is Roxena: un canon eos 40 d
vlad: pfff
vlad: ma sare din buget
vlad: si nu vor ai tai sa ti-l ia?
My Name Is Roxena: cica n-au bani de aparatu meu
vlad: da de masina sa-si ia maicata au ah?
My Name Is Roxena: pai deh
vlad: in locu tau ii desumflam cauciucurile in fiecare dimineatza
vlad: si ii ridicam stergatoarele

vlad: sssshhhhhhobolanu
My Name Is Roxena: aoleu
vlad: aveam un caine la bloc
vlad: cand ii ziceai shhhhhobolonu turba
vlad: alerga in toate partile
vlad: latra si facea k toti dracii
vlad: si chiar prindea shobolani la ghena
vlad: d-aia gumatzi
My Name Is Roxena: aaaoloo
vlad: am vazut unu calcat de masina mah
vlad: ii iesisera toate chestiile din el


vlad: ti-am citit in horoscop c-o sa ai programe sexy

vlad: s-a bashit sanzi
My Name Is Roxena: aoloo
My Name Is Roxena: pai am auzit
My Name Is Roxena: da
vlad: da le cam trage...
My Name Is Roxena: grav

vlad: inca nitzel si ma duc sa ma cac
vlad: cand ne batem cu ciulini?
vlad: scaietzi d-aia de se agatza de haine
vlad: culmea ie k fix uratele au mai multe bashini in cap
vlad: macar sa intre cum vrei
vlad: daca nu ies cum vrei

vlad: roxana
vlad: ce faci la dush?
My Name Is Roxena: ma spal mai pizdo
vlad: pisto
vlad: iete

My Name Is Roxena: nu, ca nu sunt curva precum MA-TA
vlad: adevaru ie k ea ie
vlad: d-aia are bani sa-mi ia masina
My Name Is Roxena: si mama are bani sa-mi ia masina si nu e curva
vlad: maicamea ie
vlad: acasa am studio de video-chat
vlad: si umbla astea goale prin casa cand ma duc in bucatarie
My Name Is Roxena: nasol
vlad: le mai pun pe liber yo
vlad: k maicamea n-are mila de ele
vlad: le-a trecut o sarma prin pizda la fiecare
vlad: si sunt legate
vlad: pizda uneia de mana alteia
vlad: si merg asa cate 2 prin casa

vlad: esti cea mai a dracu fiara?
My Name Is Roxena: asa mi-a zis profa de franceza

vlad: intreaba-l ce nr poarta la papuci
vlad: sa stii care-s ai lui

My Name Is Roxena: ba
My Name Is Roxena: deci eu
My Name Is Roxena: nu inteleg
My Name Is Roxena: tipele care se tund chele
vlad: tolomace
vlad: suparate pe viatza
vlad: ie k si cand mi-as taia yo un coi
vlad: numa 1
vlad: k sa nu fie grava
vlad: k si alora le creste paru la loc
vlad: mai greu da..
vlad: ce sa faci mah...asta-i mersu

My Name Is Roxena: ma iubesti?
vlad: in limite normale
My Name Is Roxena: bine
My Name Is Roxena: !
My Name Is Roxena: nu mai vorbesc cu tine pana nu ma iubesti pana iti ies uochii din cap !
vlad:
My Name Is Roxena: pa


vlad: exista zapada minerala?


vlad: roxana
vlad: hai sa adunam 10 fraieri si sa ne preface k le facem minuni
vlad: sa tinem bani furati langa ciorapi murdari
vlad: roxanaaa
My Name Is Roxena: ce fa
vlad: ce faci?
vlad: vecinii te plac?
My Name Is Roxena: da
vlad: si te prefaci ca-i respecti?
My Name Is Roxena: nu

vlad: 10 000 ROL , 1 RON
vlad: sa-mi iau o cafea la facultate
vlad: am nevoie de bani roxana
My Name Is Roxena: taci
vlad: nu pot
vlad: incerc
vlad: stii unde pot sa duc si yo o maimutza la dresat?
My Name Is Roxena: nu
vlad: mama lu roxanaaaaaaa
My Name Is Roxena: nu e aici

My Name Is Roxena: m-am plicisit
vlad: te cred
vlad: ie ceva in aer
vlad: suc gastric
My Name Is Roxena: e suc gastric in aer?
vlad: aha
vlad: sub forma de vapori de la ragait
My Name Is Roxena: e date-n pula mea ca p-asta nu pot s-o cred
vlad: ie suc gastric fara zahar
My Name Is Roxena: e da-te drecu ca minti
vlad: cu 23% pulpa
vlad: pulpa dornica de sex
vlad: intr-un castel de nisip
My Name Is Roxena: ce vorbesti acolo ca nu te inteleg
vlad: sex
vlad: pentru relatii suplimentare la maicamea


vlad: vrei o maimutza?
My Name Is Roxena: daaaa !!
vlad: ca am una si nush unde s-o duc la dresat


hey, more to come...

3 comentarii:

Anonim spunea...

genial.

Anonim spunea...

hahaha ce pizde nebune mai sunteti...

ma mai cheama si maria. spunea...

hahahahahahahaha.
nu te-a dus si pe tine capu sa zici altceva? pizdo?