eu am chef.

ca sa stii..

luni, septembrie 07, 2009

Unu

Mi-ar fi placut sa fac mai multe drumuri cu autobuzul, imi place sa imi las ochii liberi prin geamul aburit, sa ma uit la sirenele salvarilor. Nu ca mi-ar placea ploaia, sau vremea urata, dar oamenii dezvolta niste reactii tare ciudate pe timpul ploii. Am vazut un om care isi scutura umbrela inainte sa intre in autobuz, inchizand-o si deschizand-o si dupa cateva scheme a rupt-o.
Am observat ca am o oarecare retinere fata de oamenii cu o tigara in gura, exact ca o fetita de unspe ani rusinata de gandul ca ar atinge un penis, un fel de sentiment de inferioritate uitandu-ma la ei cum scot fumul pe nas, si trag din scrumul ala pana la filtru si-l modeleaza dupa degetele lor, iar eu n-am nicio tigara si totusi nu pot sa le cer. Fumul ala ii face implacabili, ma simt ca si cum le-as fi gresit cu ceva sau le-as cere mult prea mult printr-o tigara.. Esti nebuna? Si ce minte.. Daca nu iti plac de ce ii analizezi?

Am crezut ca erau pestii oameni, dar mi-am dat seama ca oamenii sunt pesti.. cu toate astea, azi nu m-ar crede nimeni si oamenii nu stiu ca de fapt nu exista maine. Dar nici asta n-ar crede.

Daca te chinui sa uiti, pierzi farmecul memoriei, exact ca atunci cand inveti sa-ti controlezi ticurile, numai ca atunci iei. Cand uiti, sa stii ca n-ai sters, doar ai pus un servetel peste.

Maine zambim?

Niciun comentariu: