eu am chef.

ca sa stii..

duminică, septembrie 13, 2009

intre ghilimele I




''mi-ai zis sa-mi iau o foaie de hartie si un creion ascutit si sa-mi desenez viata, eu o desenez prin cuvinte mari si caligrafice pentru ca viata mea este o arta,eu asa cred, o arta a psihogramei. iti dau 2 secunde, 2 secunde din viata mea, sa simti ce simt eu, 2 secunde in mine, uita-te prin ochii mei si descopera-mi lumea, inoata-mi prin ganduri si descopera-mi mintea dar te vei ineca si vei cadea precum un bolovan spre fundul marii.o sa fii bolovanul care s-a inecat in marea gandirii. te vei ineca si te vei confrunta cu destramarea progresiva a functiilor psihice. un bolovan, o pietricica si in cele din urma simplul nisip de pe fundul apei. doar 2 secunde. da-mi 2 secunde si iti arat cine sunt. ai 2 secunde ?





mefienta
miso
pedie
conti
onal
hiperprosexie
itrovers
unei
gnozie
gesta
tim
sfeto
behaviori
aud
sinposii


Nu baga de seama cuvintele astea, si treci mai jos...











iti dai seama ca ce-am scris e o strengãrie, o posovaicã si o prujã, o soadã, o salma, o zgoadã, o mare ghidusie. sper sa te prinzi


| | - adica si mai jos nu exista zgoade.
\ / \ /















m-am nascut intr-o lume plina de focuri, gata sa arda pe oricine, am vrut putina racoare si m-am indragostit de o adiere de vant care nu stiu cand se va opri.
iar cand nu vei mai adia, ma voi topi, si voi muri


eu asa te-am visat! erai un vant care-mi adia prin inima

si asta nu e zgoada. ''

Niciun comentariu: