eu am chef.

ca sa stii..

marți, decembrie 25, 2007

Suntem. Atat.


Am putea sa incepem cu intrebarea "Cine sunt?" si am putea continua cu intrebarea suplimentara "Da, dar cine sunt Eu - Eu care sunt constient de acel Eu?". Constiinta este totul?



Nu ne putem depasi.

Lumea in care traim este in mare masura construita de noi pe plan mental si, in ciuda cunostintelor noastre despre lumea exterioara, nu ne putem depasi.



Va trebui ca in final sa acceptam totala relativitate a experientei umane, a vietii.





Raspunsurile definitive pe care le cautam (si unii dintre noi cred ca le-au gasit deja) pur si simplu nu exista. Nu exista decat intrebari. Nimic nu e sigur. Nimic nu e fix, imuabil.





Oamenii care detin raspunsurile nu stiu sa puna intrebari.



Trebuie sa renuntam la incercarea obsesiva de a divide universul in bine si in rau, in ceea ce acceptam si ceea ce respingem, intre "este" si "ar trebui sa fie", intre "noi" si "ei".
Ce incoerent.
Hai sa zburam de la 8.










2 comentarii:

Anonim spunea...

Hai!
Macar murim frumos.

Anonim spunea...

cum ma sa nu ne putem depasi?