eu am chef.

ca sa stii..

vineri, noiembrie 14, 2008

Mary-Lee Jenny sau Marili genii. part oan.


M-am gandit asa... sa imi iau un curs de facultate de economie, astfel incat sa ii arat ca daca vreau stiu mai multa economie decat ea. Dar nu m-ar ajuta la nimic. S-ar enerva ca orice om prost ca incerc sa-i demonstrez ceva si analizand faptul ca eu vreau sa ii arat ca sunt mai desteapta decat ea deducem ca ea nu e proasta, ca 'proasta' nu are ca grad de comparatie 'mai desteapta', ci 'mai proasta'. Deci daca as face ce mi-am propus as fi mai proasta.


Cliseic vorbind, cand ma uit la oameni mi se intorc colturile gurii in jos, imi incordez un pic sprancenele si arat ca dracu'. Dar nu ma pot abtine. Ma uit la unii dintre voi cum bateti cu degetele in masa, radeti isteric, imi puneti intrebari carora le stiti deja raspunsurile, dar eu tot va raspund si voi va holbati la un punct si incercati sa va inchideti ochii dar nu puteti ca vreti sa va uitati in continuare la punctu ala si aveti asa o fata cand dati din gura si strangeti din ochi, vi se umezesc un pic si deodata reveniti in lumea reala. Vorbiti numai cacaturi si cand gasiti un subiect bun de discutie va aprindeti o tigara de parca v-ar ajuta cu ceva, ar unge creieru, gesticulati si scoateti fum pe nas in timp ce vorbiti.


Ma enerveaza oamenii care se dau destepti si care, in discutii lejere, iti insereaza subtilitati, ironii si apropouri. Ma enerveaza oamenii care nu stiu cum sa se dea mari. Oamenii care nu stiu sa se laude, al caror creier nu le iese din cutia craniana, neted si fin ca muschii vaginali, numai ca nu se contracta, este o carne moarta ce doar va atarna greu in cap. Imi si imaginez cum vi se lipeste bucata asta de carne de craniu cand va balanganiti si scoate sunete ca si cum ti-ai dezlipi limba de cerul gurii. Nu pompa, nu mai... lasa... lasa asa, nu te chinui ca e probabil sa o ai in gena, deci singura ta vina ar fi in cazul asta, aceea ca nu incerci sa te trezesti din complacerea in crema asta a prostiei. PROSTIE, fratilor!!! Mi s-a spus ca prostia nu este letala. Pai pentru cel ce o detine, nu este. Bineinteles se imparte pe categorii:


Exista Prostia numarul 1 (cunoscuta si sub numele de Bancu' cu Bula): [uhuu aplauzee]

-simptome:

~spui ceva cu voce tare, iar la interval de doua secunde repeti exact ceea ce ai spus numai ca in soapta, ca pentru tine, ca si cum creierul tau sau ceafa de porc-depinde ce detii- ar fi luat o mica pauza, a zis brb doua secunde si totusi parca a ramas in standby si dupa, pentru ca buzele tale repetau ceea ce tocmai au auzit interlocutorii tai.

~ai furat papusile prietenelor tale cand erai mica.

~razi cand rade toata lumea.

~nu pricepi nimic.

~scrii "ce vaci?" si "zii"

~formarea pe retina a unei imagini a cunostintelor care isi dau o palma peste frunte cand te vad.

-deseori asociata cu sindromul Down



Tratament recomandat: izolare intr-o biblioteca pe un termen nelimitat de timp.

Antidot: injectia letala, cel mai usor mod de moarte.







Analiza prostiei va continua in postul urmator. Ramaneti pe canal, este senzational !

Niciun comentariu: