eu am chef.

ca sa stii..

luni, noiembrie 24, 2008

M-am gandit ca..


Traiesc pentru un cutremur, pentru absinth, pentru nisip, pentru valuri. Traiesc pentru isus pe pamant, pentru sfarsitul lumii, pentru cea mai mare ninsoare. Traiesc pentru nopti pierdute, pentru zile dormite, pentru tigari, pentru secundele pe care mi le iau tigarile. Traiesc pentru ziua in care o sa am cel mai mare jamais-vu. Traiesc pentru cafelele pe care o sa le vars pe mine, pentru geamurile pe care o sa le sparg, pentru toti puii de gaina si de vaca si de porci si de oi pe care o sa-i mananc. Traiesc pentru usile care se trantesc dupa mine si pentru cele care imi sunt deschise. Traiesc pentru cartile pe care nu le-am citit si casa pe care mi-o voi construi. Traiesc pentru jumatatea inexplicabila din DEX. Traiesc pentru ca o sa planga mama daca nu. Traiesc pentru concertul Cocorosie din Romania. Traiesc pentru fulgere si ploi.





Dar pentru tine as muri.





.

5 comentarii:

Anonim spunea...

foarte frumos si original spus.
feliciari !

Anonim spunea...

roxano, mi-a placut pana in pancreas.
sa traiesti bine

Dan spunea...

sa nu mori, da? :)

ieri spunea...

cocorosie in romania?

la multi ani, nu stiu cand e.

de ce abia dupa 6 septembrie?

borsul tau se scurge prin ochii mei, ma mananca si mi-e frica ca daca e adevarat, atunci e din vina mea. pentru ca eu am vrut sa fie asa. eu am dispretuit dullitatea, simplicitatea, transparenta mea. pana am ramas fara maini, si acum nu mai apuc nimic. totul curge, si curge pe langa. nu mai fac parte din nimic, si sunt atat de departe. am slabit, nu mai pot tine un fir in cap. e putin acolo, si e de-a valma. si e atat de gresit. atat vad. am fost fascinat de mic de oamenii pe care nu-i puteam cuprinde. pana [aveam impresia ca] ii cuprindeam. dupa care ii ingropam in fata blocului, si nu-i mai cautam. stiam ca sunt acolo, si ca la un moment dat ii voi putea folosi. si asta ii facea dezgustatori, ma facea dezgustator. dar cei pe care nu-i puteam cuprinde, eliade, cartarescu, philip k. dick, huxley, hesse, cativa din antologia nemira '95, au patruns mai adanc decat mi-ar fi ajuns mainile ca sa-i smulg la furie. pe ei ii am, vii, in mine. si acum pe tine. sa nu [mai] pleci.

ieri.

andra cr . spunea...

de ce "isus" si nu "iisus" ?
original :*