eu am chef.

ca sa stii..

vineri, august 08, 2008

buna ziua.


08.08.08
Cand lumea o vede pe Roxana spune:

tata: 'Lasa ca maine te trezesc eu la 7.'

andrei:'Sa-mi faci o omleta cu cascaval pe deasupra si cu rulou d-ala din frigider.'

andrei:'Da' spala tu vasele ca eu le-am spalat ieri.'

andrei:'Roxana, ce vrei sa te faci cand o sa fii mare?'

andrei:'Da?'

andrei:'Eu vreau sa ma fac terorist de arhitecti.'

mamaie:'Cine a inghesuit dozele de cola dupa canapea?'

mamaie:'Lasa ca va spun eu lu' tac-tu' !'

andrei:'Hai sa ne plimbam cu trotineta!'

andrei:'De ce esti ma handicapata?'

andrei:'Hai lasa-ma si pe mine doua minute la triburile ca mi-a venit raportu.'

mama:'Ce faci?'

andrei:'Si? Cate pachete de tigari vrei sa-ti iau?'

mamaie:'Cine a dat firimituri pe jos? Ca abia am maturat.'

mamaie:' Ma.. am fost si eu prin alte case, da' copii ca voi n-am mai vazut!! Nu va intra-n cap nimic, zici ca sunteti batuti in cap. De la nervi tusesc, vezi? O sa mor intr-o zi. Sa ma inghita pamantu'! '

tata:'Nu te mai chilomani cu andrei !! Chelalaiti intruna..'

andrei:'Chelau, chelau.'

mamaie:'Nu am apa.'

vecina:'Ti-ai facut ceva la par?'

andrei:'Zici ca esti ala din Saw.'

andrei:'Nu sunt poponar, proasto!'

andrei:'Printesa esti tu, rahanaro!'

andrei:'Roxana.. cum se zicea la chestia aia care tinea coaiele? Trosc sau cum?

tataie:'Scrie pe o hartie adresa ca daca vin sa stiu ce sa le zic!! Nici n-avem viza!!'







Intr-o buna zi..

ii voi fura banii

fratelui meu si

voi cumpara un

butoi cu benzina

cu ajutorul caruia

ii voi da

foc

bunicii mele.





Si-o sa faca

BUM!

3 comentarii:

Rejazz spunea...

si eu am frate, da noi nu vb decat atunci cand cade netu :))

Rejazz spunea...

14.al tau?
si am facut un fel de pariu cu mine...ai vreo 18 ani nu?
eu am numarat doar 16 primaveri

Rejazz spunea...

la multi ani bai.la multi ani :)