eu am chef.

ca sa stii..

luni, mai 26, 2008

Planuri de viitor.

treeclimbingassasinmonkey da-mi add daca doresti reteta(facuta de mine !!) pentru ca nu pot sa o postez pe blog in marime originala. multumesc.








Deci momentan mi-am luat niste slapi foarte frumosi si tocmai am dat teza la romana asa ca in curand o sa merg undeva sa ma imbat sa ma fac praf, dar oricum vine ziua lu' sonia si ion a zis ca face el rost de iarba cu 400 sa ne ia un chil daca e asa poate ne trezim iarasi cu menta, flori de mar, ciuperci si crengute uscate ca daca o prind pe delia aia proasta pamantului o bat de-i sar dintii din gura, sta pe la titan pe acolo nici nu conteaza tot o bat, dar cum spuneam o sa plec prin iunie.. ce mai pot sa mai zic o duc destul de bine alea alea de cand mi-am luat slapii astia parca ma simt mai frumoasa am observat invazia de testosteron, feromoni si alte alea ce sa-i faci asta-i viata de liceu !

2 comentarii:

miruna. spunea...

viata , ma, roxana.

Anonim spunea...

Pune, te rog, o poza mai mare cu reteta asta a ta... Ca daca dau zoom... oha... nu vad nimic... si pare interesanta, pozele sunt colorate... Multumesc