eu am chef.

ca sa stii..

vineri, august 31, 2007

Suc de mere.


Am fost intr-un loc unde ne cadeau stelele in cap si ne imprastiam prin iarba, printre greieri, dopuri de vin si votca, chistocuri de trabucuri cu cirese... ne imprastiam in milioane de bucatele si nu ne mai gaseam decat dimineata. Si toata ziua stateam. Salutam babele. Le dracuiam. Si cand ne plictiseam mergeam sa ne manance serpii. Mergeam prin ploaie cand nu ploua. Ne ducea la vale, spre cimitir. La cimitir trebuia sa dezgropam mortii, dar nu ne-a placut. Asa ca am plecat.


Am fost intr-un loc unde oamenii radeau si purtau ceasuri pe mana stanga. Dar nu stiau ce inseamna timp. Mancam paine si covrigi la 3 noaptea si la 4 ne plimbam cu caruta. Imi placea sa scuip sosete.




Am fost pe fundul marii. Si n-am gasit nimic.
Si ce-mi mai batea inima.
Am fost...chiar acolo.
Si ce-au mai ras oglinzile.




Stii ce mai e perfect?



...o sa mai fiu...

4 comentarii:

Burning Desire spunea...

asta chiar e perfect.

namtigari spunea...

"mergeam prin ploaie cand nu ploua"
atat.

Anonim spunea...

si ce-ti mai placea de rusu ala..o doamne...firai a dracu..

Anonim spunea...

superb. intr-adevar.