eu am chef.

ca sa stii..

marți, iulie 31, 2007

Anatomie a tot ce-i important


Anatomia unui suflet se efectueaza incepand de la piele. Invelisul dezvelit al sufletului. Durere bruta, senzatie, caldura, un plastic ce te sufoca si te limiteaza. Raspunsul atingerii: un tremur idiot.



Doua scobituri acoperite cu oglinzi reflecta materialismul gretos ce te inconjoara. Privesc disperate, lacrimeaza apa de mare.




Buzele sunt jeleuri.




Constiinta este desfraul gandurilor, libertatea absoluta, cerul si paradisul.

Este camara incuiata a carei cheie e ascunsa sub pres... sub pielea ta aspra.

In propria ta constiinta iti gasesc dorintele si reactiile tale sincere. Gasesc ce visezi si te vad pe tine.



sufletul... e aburul de o oala in care se fierbe porumb.

2 comentarii:

Anonim spunea...

păi, da…
nu ne-am întâlnit şi în visul trecut?
tu erai cea care
îmi dădea unt cu pâine
şi eu muşcam
din tine
aveai gust de miere
şi de albine…
când mă săturam
mă ştergeam pe pâine
şi uitam să-ţi mulţumesc
dar te iubeam
iar tu strigai
mă mai ţii minte?
păi, da…
te-am zărit ieri
când mergeam cu capul în jos pe cer
şi tu îmi spuneai
pune pălăria în cui de cireş
muşcam din tine şi atunci
cu gura în jos
îţi rupeam cireşele de pe crengi
cu frunze cu tot
şi tu râdeai
cum mai râdeai
vis nebun
şi cum te mai iubeam
aşa ca un vampir
cu buzele pătate de sevele tale strigam
te iubesc – floare de dor
iar tu îngânai
mă mai ţii minte?…

Burning Desire spunea...

Doamne, te rog sa nu stingi focul...!
altfel cum mai fierbe porumbul?
stii ce am invatat din post-ul tau?
ca trebuie sa tin cheia sub presh mereu..oohh da pentru ca ei hotii sa nu imi descopere constiinta si sa mi-o fure..da da ...ei intra in paradis daca au cheia aia!
dar vezi tu...anatomia sufletului ti-o poate face numai cineva pe care il iubesti.atunci plagile devin mortale daca ei deschid usa si pleaca doar cu cheia fara sa lase nimic in schimb..


"n-am vazut decat o stea cazatoare in viata mea. cand aveam 6 ani."

[te cunosc prea bine..Maria!]