eu am chef.

ca sa stii..

vineri, martie 12, 2010

Ambiental.

Incearca sa raspunzi unor intrebari si-ai sa vezi ca nu stii raspunsul. Ai doar iluzia unui raspuns corect, ce este valabil in urma recunoasterii presetarilor creierului. Nu? Da.

Nu are rost sa vorbesc de viata mea actuala pentru ca prezentul meu este provizoriu. E in lucru, cum ar veni.

Cum ar veni? Hahaaha.

As putea sa zic de fapt, ca e o casa colorata in fata mea si as vrea sa traiesc in ea. De fapt nu e colorata, luminile sunt, dar sunt de ajuns, nu?

Da.

3 comentarii:

Mihai Adam spunea...

Long time no see...

Anonim spunea...

ai spus ca scrierile tale iti vin pe moment si sunt consecinta mintii tale.
daca nu ai o sursa de inspiratie nu esti originala caci scrierile de gen pot veni din constatri personale de pe urma experientei daca nu- atunci filozofezi+logica+imaginatie. de altfel aceasta amestecatura poate veni de pe urma citirii unor carti sau unor subiecte pe divers teme si creierul a acumulat anumite intelegeri (care pot ramane doar intelegeri -de suprafata) dar nu sunt bazate pe experienta. mai e si un concept- acela a intelegerii esteticului dint-o dezbatere,carte- cand zic estetic ma refer la "theme" ca un fel de stil,"atmosfera" ...
ideea este ca imi place atitudine ta ,pe langa asta poti fi un mistic...daca ti vin pe moment:))
dar pe langa toata acestea iti dau un exemplu -visatorii,poetii si etc scriu-si scriu frumos-chiar pare real ce scriu-insa multi nici nu au trait despre ce au scris-deci a ramas la baza visului...

ma mai cheama si maria. spunea...

anonim... nu am spus niciodata ca sunt originala. probabil tot ce scriu e luat din carti. cuvant cu cuvant. nu trebuie sa faci analiza acestui blog. mai bine intrebi inainte sa iti faci pareri. nici o presupunere de-a ta nu e adevarata. nu are cum sa-ti placa atitudinea mea pentru ca nu ma cunosti si te asigur ca nu-ti poti da seama din ce scriu pe blog. inspiratia mea consta poate din drumurile spre casa in care ma uit pe geam. cartile citite ma ajuta sa exprim prin scris ce gandesc. ",pe langa asta poti fi un mistic...daca ti vin pe moment:))" nu am inteles ce ai vrut sa spui cu asta. ma regasesc in exemplul tau din final. pe alocuri, simt ce scriu. asadar, daca imi spui ca sunt la baza visului, este cel mai frumos compliment pe care ai putea sa mi-l faci. :) mersi frumos, mai astept comentarii de la tine.. daca ai timp si rabdare sa mai citesti ce scriu :P. esti femeie, nu?