eu am chef.

ca sa stii..

vineri, iunie 05, 2009

vrei?


As putea sa te invat sa pui lumina intr-o pozitie, in care ochii ti-ar iesi verzi in poze. Te-as invata sa recunosti constelatiile pe cer de iarna si sa iti imaginezi cu ochii inchisi o semi sfera din puncte albe si negre intr-o miscare haotica, invartindu-se in sensul acelor de ceasornic, venind spre tine si tu sa crezi ca este Dumnezeu. As putea sa te invat sa bagi cinci pachete de orbit pentru copii in gura si sa faci prajituri cu piersici in tigai zepter si sa mergi pe tocuri, sa desfaci portjartiere si sutiene si sa le pui la loc. Si mi-as da tot timpul meu sa-ti ocup tie timpul. Poate ca nu stiu cine esti, dar sigur stiu cine vrei sa fii. Exact cine vreau eu.

Esti pe pata unui soare rupt. Dar ti-as purta ochii negri.



daca...

ti-ai da cuvantul tau de iepuras.

2 comentarii:

Anonim spunea...

poza de la miiiinnee naaa nanaaanaaaa

ma mai cheama si maria. spunea...

da mirunica.