eu am chef.

ca sa stii..

luni, decembrie 29, 2008

?


Nu caut raspunsuri. Le astept, dar pana le primesc incerc sa gasesc si vreo intrebare care merita raspuns. Pune-mi intrebarea care merita sa-mi misc limba si corzile vocale. Nu ma abandonati cu voi pentru ca buzele mele or sa se lipeasca, pentru ca ar putea fi mai interesant pentru ca cineva mi-a spus odata, pe mosilor, acolo unde se strang porumbeii: "Interesant vine de la americani. Interesant e atunci cand auzi ceva si nu te intereseaza deloc." Si pentru ca uneori alizeele vorbesc mai frumos decat tine. Viata nu-i mai complicata decat firele din calculatorul meu, nimic nu-i mai complicat decat ele. De-aia nici nu le descurc. S-ar complica la loc, iar ordinea nu-mi surade. Au inceput sa semene intre ele, as zice ca-i un singur fir imens.








Asa ca nu se vede ca ele sunt complicate. Neinteresante. O sa explodeze odata, eh, sunt sigura.


Care era intrebarea?

Un comentariu:

fiica mării spunea...

am un raspuns. dar.. mai ai o intrebare de pus?