eu am chef.

ca sa stii..

joi, octombrie 16, 2008

pre.facere.


M-am prefacut astazi ca am desenat putin niste linii paralele, ele nu erau paralele dar am zis ca cine dreacu le masoara la milimetru, asa ca le-am lasat sa se prefaca paralele. Cand ti-am tras un pumn in mana te-ai prefacut un pic ca doare, te-ai prefacut ca plangi si eu m-am prefacut ca imi pare rau si ca regret si ca-mi pasa si mama a venit si s-a prefacut ca am deranjat-o dar ea nu avea decat chef de un pic de scandal. Dupa aia te-ai prefacut ca te apuci de scris si eu ma prefaceam ca ascult muzica si ca-mi place. Ne-am tinut de mana si te-ai prefacut ca-ti place, te-ai prefacut ca ma pupi pe obraz si eu m-am prefacut ca mi se parea romantic. Ne-am luat o sticla de vodka si ne-am prefacut ca ne place gustul ala de spirt si ne-am prefacut ca suntem beti ca nu degeaba ne-am prefacut ca bem. Te prefaci ca citesti, astfel incat sa nu-si dea lumea seama ca nu stii sa citesti si noi ne prefacem ca te ascultam si dam din cap sa nu parem prosti ca nu intelegem ce te prefaci tu ca citesti. Asta bineinteles in timp ce ea se prefacea ca se simte bine si se dadea cu crema antibronzanta si se prefacea ca sta la soare. Eu te intrebam "Ce faci?" si tu ziceai ce faceai, dar iti zic eu ca te prefaceai ca faci asa ca mai bine te intreb "Ce ne prefacem ca facem?" si tu o sa zici ca sunt nebuna, dar eu stiu ca tu ma intelegi si doar te prefaci ca daca ne prefacem ca prefacem s-ar putea sa facem.. nu stiu..


Nu zic ca e rau sa ne prefacem ca prefacutu e unul din cele mai grele lucruri pe care putem sa le facem. Adica.. priviti avantajele: daca te prefaci ca-ti place sa fumezi nu te condamna nimeni ca fumezi pentru ca doar te prefaci si daca te prefaci ca iti place vanilia pentru ca prietenei tale ii place vanilia e un bonus pentru ca eh domne aveti atatea in comun.

Cred ca la moda e sa te faci ca te prefaci adica hai sa ascultam manele ca sa ne batem joc de manelisti sau hai sa ne facem hi5 sa radem de aia cu hi5 dinaintea ta. Sau hai sa ne prefacem ca nu stim nimic pentru ca ne permitem sa o prefacem deoarece ne prefacem ca stim atat de multe! Simplificam si ajungem tot la faptul ca ori chiar esti prost, ori nu te-ai dat bine cu fond de ten dimineata, ori faci tenis de 7 ani si te bate primu fraier, ori iti place asa de mult Cartarescu si il confunzi cu Nichita Stanescu, ori faci 6 ani de medicina ca dupa alti inca 4 ani sa ajungi asistenta,
ori mananci cacat si te superi cand cineva iti zice ca ti-a ramas intre dinti.



Nu tre sa va suparati. Eu ma simt ofensata de ceea ce scriu pentru ca sunt exact ca voi si mi ne adresez direct chiar noua. Deci ma regasesc in ceea ce am scris. In rest.. voi ce mai prefaceti azi?

Un comentariu:

Anonim spunea...

couldn't have said it better.